.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار گیلان به نمایندگی از دولت عازم آلمان شد
"روح الله قهرمانی چابک" استاندار گیلان به نمایندگی از دولت و رئیس جمهور برای شرکت در مراسم افتتاحیه بیمارستان هانوفر، عازم کشور آلمان شد.
استاندار گیلان به نمایندگی از دولت عازم آلمان شد

"روح الله قهرمانی چابک" استاندار گیلان به نمایندگی از دولت و رئیس جمهور برای شرکت در مراسم افتتاحیه بیمارستان هانوفر، عازم کشور آلمان شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، استاندار گیلان هدف از سفر به کشور آلمان را شرکت در افتتاح بیمارستان تازه تأسیس هانوفر وتجلیل از زحمات پروفسور سمیعی به نمایندگی از دولت عنوان کرد.

قهرمانی چابک افزود: پروفسور مجید سمیعی یکی از استادان برجسته جهانی است که در استان گیلان، شهر رشت متولد شد و رشد کرد و امروز مایه افتخار ایران و گیلان و همه جهانیان است.

وی همچنین با اشاره به تخصص فوق العاده پروفسور سمیعی در علوم مغز و اعصاب اظهار داشت: وی برای رفاه حال مردم و بخشیدن زندگی سالم و کاهش درد و رنج همنوعان خود همواره اقدامات زیادی را انجام داده و تحقیقات و مطالعات زیادی داشته است.

استاندار گیلان تصریح کرد: پروفسور سمیعی همواره در راستای ارتقاء علم پزشکی در زمینه مغز و اعصاب و انتقال آن به سایر کشورها بویژه ایران و گیلان است.

وی در ادامه با اشاره ایجاد تخصصی ترین بیمارستان جراحی مغز در شهر هانوفر آلمان از سوی پروفسور سمیعی افزود: پروفسور سمیعی در خدمت رسانی به مردم به ویژه بیماران نیازمند تلاش جدی دارد و این امر سبب محبوبیت وی در نزد مردم جهان شده است.

قهرمانی چابک ادامه داد: در گیلان نیز بیمارستانی بنام پروفسور سمیعی درحال ساخت داریم که قرار است زیرنظر وی برای رفاه حال هم میهنان عزیز ایرانی بویژه گیلانی اداره شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایرتویوتا و کلاهبرداری .... با مدرکو اسناد معتبر 29 تير 1389
سلام
نمایندگی ایرتویوتا به دنبال سرقت و کلاهبرداری از مردم است اونم بعد از دوسال.
اگر دنبال کار مردم و سوژه هستید اونم با مدرک و اسنادی که نشون بده ، بیدرنگ در خدمت شما هستم و مدارک رو تقدیم شما میکنم و شاید هم مشکل ما توسط شما حل بشه.
دوسال پیش 58میلون و 500 هزارتومن به نمایندگی ایرتویوتا نمایندگی226 استان گلستان برای دریافت ماشین دادم که ماشین رو بعد از دوسال هنوز تحویل ندادند و نماینگی محترم که جواز هم داره ، پول مردم رو گرفته و در رفته...!!! و پس از دو سال دوندگی و شکایت در دادگاه و حکم به نفع من رای داده باز هم ایرتویوتا اعلام کرده که ماشین رو به من نمیده و به ما ربطی نداره ! در حالی که دو بار حکم قاضی رو در دست دارم و چند وقت که در تهران سرگردان هستم .
شما رو بخدا یکی کمکم کنه .
اینا تن به حکم قاضی نمی دن و نمی دونم چیکار کنم؟
یکی پیدا بشه حق من و خیلیهایی که شایدمثل من باشند برسد و خداوند به شما کمک کند.
اسناد و مدارک و ... رو در اختیار شما قرار میدهم.
09111719240 صادقلو تماس بگیرید
منتظر تماس شما هستم.
ممنون شما

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.